WSPÓŁCZESNE WYMAGANIA WOBEC NAUCZYCIELI

Artykuł reklamowy Edukacja

W świecie, w którym edukac­ja zmienia się szy­b­ciej niż kiedykol­wiek wcześniej, jed­no pozosta­je niezmi­enne – potrze­ba dobrze przy­go­towanych nauczy­cieli. A dziś bycie „dobrze przy­go­towanym” oznacza znacznie więcej niż dyplom ukończenia studiów wyższych. To ciągłe posz­erzanie kom­pe­tencji, nadążanie za tech­nologią, metodologią i… oczeki­wa­ni­a­mi uczniów oraz rodz­iców. Odpowiedz­ią na te potrze­by są stu­dia pody­plo­mowe dla nauczy­cieli. Na jakie kierun­ki jest zapotrze­bowanie?

Dla kogo studia podyplomowe dla nauczycieli? Nie tylko dla początkujących!

Stu­dia pody­plo­mowe nie są wyłącznie domeną młodych nauczy­cieli na dorobku. Coraz częś­ciej decy­du­ją się na nie doświad­czeni pedagodzy, którzy chcą odświeżyć swój warsz­tat pra­cy, zdobyć nowe kwal­i­fikac­je lub zmienić kierunek zawodowy. Min­ka Venivin­ci pełnią­ca funkcję dyrek­to­ra Insty­tu­tu IKiB pod­kreśla: „W związku z ros­nącą liczbą dzieci z orzeczeni­a­mi i takich, które mają spec­jalne potrze­by eduka­cyjne wzras­ta zapotrze­bowanie na nauczy­cieli wspo­ma­ga­ją­cych i ter­apeutów. Ped­a­gogi­ka spec­jal­na jest wielokrot­nie wskazy­wana jako kierunek warty do pod­ję­cia, ze wzglę­du na defi­cyt w edukacji spec­jal­nej.”

Insty­tut IKiB we współpra­cy z Wyższą Szkołą Human­isty­czno-Eko­nom­iczną w Brzegu ofer­u­je bogatą ofer­tę studiów pody­plo­mowych dla nauczy­cieli.

Ofer­ta studiów pody­plo­mowych dla nauczy­cieli:

-his­to­ria,

-bib­liotekoz­naw­st­wo,

-zarządzanie oświatą,

-infor­maty­ka,

-przy­go­towanie ped­a­gog­iczne,

-ped­a­gogi­ka opiekuńc­­zo-wychowaw­cza z porad­nictwem młodzieżowo-rodz­in­nym,

-ped­a­gogi­ka spec­jal­na – edukac­ja i reha­bil­i­tac­ja osób z niepełnosprawnoś­cią słu­chową,

-ped­a­gogi­ka spec­jal­na – edukac­ja i reha­bil­i­tac­ja osób z niepełnosprawnoś­cią intelek­tu­al­ną,

-ped­a­gogi­ka spec­jal­na – edukac­ja, ter­apia i wspo­ma­ganie osób z zaburzeni­a­mi ze spek­trum autyz­mu i Asperg­erem,

-język ang­iel­s­ki w wychowa­niu przed­szkol­nym i edukacji wczes­noszkol­nej,

-język niemiec­ki w wychowa­niu przed­szkol­nym i edukacji wczes­noszkol­nej,

-ped­a­gogi­ka spec­­jal­­na- diag­noza i ter­apia ped­a­gog­icz­na.

Min­ka Venivin­ci pod­kreśla: „Nowoczes­na edukac­ja potrze­bu­je nowoczes­nych nauczy­cieli. A ci – nieza­leżnie od wieku i doświad­czenia – mogą dziś korzys­tać z sze­rok­iej ofer­ty ksz­tałce­nia pody­plo­mowego. To nie tylko for­mal­ność – to świadomy wybór dro­gi, która prowadzi do więk­szej satys­fakcji z pra­cy i lep­szych efek­tów w naucza­niu.”

rekla­ma

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *